Що таке dich? З радістю вам відповімо!

Чесно кажучи, ніхто Америку тут не відкривав, тому що ідея зробити магазин українського одягу є десь на тому ж рівні очевидності, що і перемога України над орками.

Dich - це просто! На нашу думку, в Україні ще немає мультибрендового онлайн-магазину одягу з українськими виробниками, де було б все зручним і зрозумілим. Багато брендів роблять свої сайти красивими, де гарно презентують свої колекції, але важкими, тому для користувача буває складно зробити там замовлення. Ми хотіли б, щоб наш магазин був простим і швидким, тому будемо завжди працювати в цьому напрямку. Якщо вам не важко, пишіть нам про всю неприємну діч, яку побачите на сайті.

Всі зірки на dich! В українському ринку одягу багато крутих трендових брендів, але ресурсів, котрі якісно збирають у себе всіх зірок стрітвіру, дуже мало. Наша мета, щоб на нашому сайті були представлені всі хайпові топові українські бренди, тому крок за кроком будемо домовлятися про співпрацю та додавати нові трендові товари, щоб зробити наш асортимент максимально великим крутим та актуальним для молоді.

Ось дві причини, чому настав час відкритися!

Місія dich - популяризація українського одягуМета в тому, щоб дати зрозуміти людям, що український одяг не розробляється кугутами у підвалах харківського Барабашово, він розробляється такими ж звичайними молодими людьми, як і всі ви, про цих людей ми будемо розповідати в наших диких історіях, на сторінках брендів, у картах товарів тощо. В нашій країні багато креативних людей, які розробляють одяг не гірше популярних світових гігантів моди! І нам дуже приємно, що таких хлопців та дівчат з кожним днем стає все більше! Якщо ти вже маєш свій бренд одягу — пиши нам, якщо ще ні, то варто спробувати, це круто!

Магазин міг називатись і bezmej, і uaclo, і topove і ще близько 20 різних назв було озвучено, коли врешті решт не дійшли до того, що ми періодично полюбляємо робити, а ми періодично всі робимо якусь діч. А ще й домен неочікувано був вільним, як каса у МакДональдз.

Багато дічі у нашому житті. І це не завжди погано. Тому ми додаємо у ваше життя нову діч — магазин українського одягу dich.com.ua!

Про засновників

В dich двоє засновників: Ваня Зелений і Микита Крутов. Ваня переїхав у Харків вчитись у ХАІ, хотів збирати двигуни для літаків, натомість обрав більш угарний шлях панк-року, а Микита в той час тільки давав шкільні дикі інтерв’ю, в яких хотів працювати на молокє. З часом Ваня захотів мати славу більше, ніж у своїй кімнаті в общазі, і став співзасновником групи “10-20 без вихідних”, і так поступово група стала збирати “великі” клуби, наприклад Churchill у Харкові, де на концертах було під сотню людей, більшість з них по плюсах). Шлях до успіху Blink-182 був близьким - подивитесь хоча б цей відос. Потім Ваню запросили... Ні, не в Blink-182, а в колектив Dance Party. Dance! Dance! Тут і понеслось: шалені тури по 50 міст, зали по 300-400 людей, автографи на цицьках, фестивалі, така діч, що старина Оззі Осборн десь міг і позаздрити афтепаті DP.D!D!

А Микита в той час почав вникати в культуру футбольного фанатизму. В середині 00-х футбол у Харкові був на підйомі, фанатський сектор у Харкові теж був на підйомі - і Микита поліз туди. Доволі швидко стало зрозуміло, що ультрас - це прикольно. Нові знайомства, виїзди в інші міста, піротехніка, драки - все це дуже подобалось малому Микиті. Він зрозумів, що на цьому можна хайпувати, завів свій ЖЖ і почав брати інтерв’ю у футбольних фанатів, писати статті та навіть створив паблік “Ультрас афоризми”, це паблік, де були ванільні цитати типу “Якщо упав - вставай і йди”, супроводжувалось це все якоюсь пафосною фоткою. Зараз все це реально виглядає крінжово, але ми кажемо зараз про 2010-2013 роки, тоді все було інакше, і на такі цитатки підписалось понад 50 000 людей у ВКонтакті.

Короче кажучи, поки Ваня палав полум’ям та могутньо тусив у концертному двіжі, а Микита був фанатським Гордоном, в Україні трапилась Революція гідності.

МЯСО.

В Україні вже було не до концертів та паті, тому Ваня запропонував друзям створити новий магазин одягу для субкультурної молоді. Спочатку концепція була в тому щоб продавати рок-мерч, потім став очевидним попит на український одяг, і четверо друзів заснували магазин молодіжного одягу МЯСО. Далі вже понеслось будівництво мережі магазинів МЯСО по всій країні, і якщо раніше Ваня ганяв в тури по Україні грати панк-рок, то зараз він ганяв вже по Україні вибирати в яких ТЦ відкривати магазини.

В той час коли Ваня рахував маржу, замовляв товари, видавав зарплату першим працівникам, Микита... розливав пивко в одному з пивних магазинів. Така доля не дуже посміхалася, тому він почав шукати інші варіанти, і коли він побачив у січні 2015 року вакансію продавця-консультанта у МЯСО, він звісно туди захотів, бо шарив що зараз МЯСО дуже популярне у Харкові. Співбесіда, прийняття на роботу на продавця - і початок роботи у хайповому магазині. Магазинів ставало більше, вакансій у фірмі ставало більше, і через півтора роки Микита перейшов в офіс на позицію “менеджер із закупівель”, і його безпосереднім керівником став Ваня.

Коли співзасновників четверо, і у них є різні інтереси, то з часом може трапитись якийсь конфлікт, котрий призведе до того, що працювати разом вже стане нереальним. Так трапилось і в МЯСО у 2018-2019 роках, Ваня пішов з фірми, а Микита працював комерційним директором ще недовгий час. МЯСО швидко хайпануло, і доволі довго на цьому хайпі жила, але на жаль не зуміло втримати бізнес в прибутку, та на превеликий жаль для всіх закрило всі свої дев’ять офлайн магазинів...

ZAYA.

Куди вкласти знання та досвід, якщо ти перед цим побудував доволі успішний магазин одягу? В магазин косметики для волосся! Отже, коли Ваня пішов з МЯСО, його ліпший друг запропонував йому спробувати створити інтернет-магазин косметики для волосся, але не продавати там мас-маркет барахло як в АТБ, а привозити професійну класну косметику з усіх куточків світу, щоб дівчата раділи та текли, тільки побачивши. Так з’явився на світ магазин під назвою ZAYA.

І полетіло. Світ карго штанів та шкарпеток було поміняно на світ кератину та безсульфатних шампунів, аудиторія з хлопців студентів перетворилася на аудиторію утончених леді на крутих авто, короче кажучи було цікаво, фірма росла, гарні дівчата приходили на роботу, клієнти раділи, на корпоративах совіньйон Блан лився рікою, все кайфово! У 2020 році до Заї приєднався і Микита, асортимент почав нарощуватись, команда збільшуватись, Зая поступово набирає оберти у касах, все стає більш стабільним, і тут нарешті Ваня та Микита вирішують, що непогано було б створити ще один стартап, в якому повернутись в ринок одягу, бо історію МЯСО вкрай хотілося продовжити, але вже на іншому рівні, враховуючи всі гулі, набиті з 2014 по 2020 рік. І поки Ваня та Микита збирали чохли, та писали бізнес-плани, орки пішли у повномасштабний наступ на нашу країну...

“В Заї працювало більше ніж 20 людей, і ми відчували відповідальність за них, весь товар у Харкові, наші працівники хто де, ми також не знаємо що робити, але ближче до кінця березня стало потроху зрозуміло що робити, як зробити релокацію фірми, як знову почати працювати на новому місці, повернути робочі місця, як волонтерити, яким волонтерам краще надсилати кошти і таке інше” - кажуть співзасновники dich.

Отже, наприкінці березня невелика команда Заї зібралась у місті Рівне і почала реанімувати компанію, паралельно допомагаючи волонтерам. Декілька місяців пішло на те, щоб все організувати, а потім навіть почали створювати нові робочі місця для хлопців та дівчат з Чернігова, Маріуполя та Харкова.

DICH.

І ось в середині літа Микита та Ваня повернулись до ідеї створити новий мультибрендовий магазин українського одягу, зробили неймінг, брендінг, прикинули стратегічні плани і нарешті запустили сайт! Сьогодні тільки початок цього амбіційного стартапу, а що с цього вийде з часом побачимо.

Дякуємо, що дочитали цей лонгрід, запрошуємо до каталогу, подивіться скільки яскравих брендів вже в dich!

Віримо в Україну, працюємо на економіку, розвиваємо стрітвір, донатимо ЗСУ!